Ειδική πρόσκληση (2η) για την κάλυψη λειτουργικών κενών θέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση (άρθρο 86 του ν. 4547/2018)

Υπ’ αριθμ 30633/Ε4/17-03-2023 εγκύκλιος (ΑΔΑ: 99Λ646ΜΤΛΗ-ΔΞΘ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 111 του ν. 4842/2021 (Α΄ 190) και ισχύει και βάσει της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β΄ 3344) Υπουργικής Απόφασης καλούνται:

α) τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που είναι εγγεγραμμένα στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Γ1΄ των κλάδων ΠΕ21-Θεραπευτών Λόγου, ΠΕ23-Ψυχολόγων, ΠΕ25-Σχολικών Νοσηλευτών, ΠΕ28-Φυσιοθεραπευτών, ΠΕ29-Εργασιοθεραπευτών-Εργοθεραπευτών και ΠΕ30-Κοινωνικών Λειτουργών της προκήρυξης 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ (όπως αναρτήθηκαν στον επίσημο διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ),
β) τα μέλη Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) που είναι εγγεγραμμένα στον τελικό αξιολογικό πίνακα κατάταξης Γ2΄ του κλάδου ΔΕ01-ΕΒΠ όπως δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 273/Γ΄/6-2-2023 στο πλαίσιο της 1ΕΑ/2022 προκήρυξης του ΑΣΕΠ και
γ) οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής που είναι εγγεγραμμένοι στον τελικό αξιολογικό πίνακα κατάταξης Α΄ της προκήρυξης 2ΓΕ/2019 του ΑΣΕΠ (όπως δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Γ΄ 1694/2021, αναμορφώθηκε και ισχύει) και σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 123 του ν. 4926/2022 (Α΄ 82) να υποβάλουν αίτηση (εφόσον το επιθυμούν) μέσω της διαδικτυακής πύλης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ) (https://opsyd.sch.gr/) για πρόσληψη ως αναπληρωτές με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (ΙΔΟΧ) για το διδακτικό έτος 2022-2023 σε:

  • σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής, γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ και
  • Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ)
    από την Παρασκευή 17 έως και την Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023

 

Διαβάστε ολόκληρη την εγκύκλιο:

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Μετάβαση στο περιεχόμενο