Οδηγίες Αιτήσεων Μεταθέσεων, Βελτίωση Θέσης, Οριστικής Τοποθέτησης Εκπαιδευτικών Δ.Ε. και Μελών ΕΕΠ-ΕΠΒ 2024-2025

Επί των εγκυκλίων επισημαίνουμε τα ακόλουθα:

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολικού έτους 2024-2025

  1. Οι αιτήσεις υποβάλλονται, από 16-10-2024 έως 31-10-2024 και ώρα 15:00, σύμφωνα με το άρθρο 168 του ν. 4823/2021 (136Α΄), μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr), με τον τρόπο που ορίζεται στην παρ. 2.1.1. του Κεφ. Α της εγκυκλίου.
  2. Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων, εκτός από τις αμοιβαίες για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 15 ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων.
  3. Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλλονται και οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης και βελτίωσης, χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων.
  4. Οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν τοποθετηθεί οριστικά σε σχολική μονάδα υποχρεούνται να υποβάλουν αίτηση οριστικής τοποθέτησης.

Αιτήσεις Μετάθεσης Μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025:

  1. Οι αιτήσεις υποβάλλονται από 16/10/2024 έως 31/10/2024 και ώρα 15:00 μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος https://teachers.minedu.gov.gr.
  2. Η παραπάνω προθεσμία είναι αποκλειστική και ισχύει για όλες τις κατηγορίες μεταθέσεων εκτός από τις αμοιβαίες, για τις οποίες η αίτηση υποβάλλεται μέσα σε 10 ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων. Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλλονται χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις:
    • οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ που δεν έχουν οριστική τοποθέτηση (όπως οι μεταταχθέντες στο ΦΕΚ 2337/Γ΄/05-08-2024 και οι διορισμένοι στο ΦΕΚ 2448/Γ’/16-08-2024)
    • οι αιτήσεις βελτίωσης θέσης εντός της ίδιας περιοχής από ΣΜΕΑΕ σε ΣΜΕΑΕ ή εντός του ίδιου ΣΔΕΥ.

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

  1. Τα πιστοποιητικά εντοπιότητας και οικογενειακής κατάστασης υπάγονται στα δικαιολογητικά που αυτεπάγγελτα αναζητούνται από την υπηρεσία μας.
  2. Για οποιαδήποτε διόρθωση ή συμπλήρωση των στοιχείων που επηρεάζουν τη μοριοδότηση για μετάθεση στο μητρώο των εκπαιδευτικών, γίνεται αποστολή αιτήματος μέσω της πλατφόρμας https://teachers.minedu.gov.gr (όχι τηλεφωνικώς ).
  3. Τα δικαιολογητικά, που αφορούν αιτήσεις γενικών μεταθέσεων και πρέπει να υποβληθούν στην υπηρεσία μας (συνυπηρέτηση, βεβαίωση σπουδών τέκνων κλπ) θα πρέπει να έχουν εκδοθεί μέσα στο τελευταίο τρίμηνο και να αποσταλούν ψηφιοποιημένα με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στην ηλεκτρον. δ/νση της υπηρεσίας μας που αναγράφεται παρακάτω, σύμφωνα με τις οδηγίες της παρ.2.2.1 του Κεφ. Α της εγκυκλίου, όπως φαίνεται παρακάτω:

Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρονικό μήνυμα θα πρέπει να έχει την εξής δομή:

Θέμα: τύπος αίτησης, αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης, αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού Σώμα κειμένου: ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού, κλάδος/ειδικότητα, τύπος αίτησης, αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης, αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού

π.χ. Θέμα: Μετάθεση από περιοχή σε περιοχή, 1/0500305/001.ΔΕ001/20-10-2024, 234567
Σώμα κειμένου: Νικολόπουλος Νικόλαος, ΠΕ05, μετάθεση από περιοχή σε περιοχή, 1/0500305/001.ΔΕ001/20-10-2024, 234567

Ηλεκτρονική διεύθυνση υποβολής δικαιολογητικών: it@dide.lak.sch.gr

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/ες να διαβάσουν προσεκτικά την εγκύκλιο ανά περίπτωση, πριν προχωρήσουν στην ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης μετάθεσης και πριν υποβάλουν ερωτήματα στην υπηρεσία μας.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

Ίσως σας ενδιαφέρουν…