Υποβολή αιτήσεων παραίτησης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι ξεκινά ηλεκτρονικά από το Σάββατο 1-2-2025 και διά ζώσης από τη Δευτέρα 3-2-2025 έως την Τρίτη 11-2-2025 η υποβολή αιτήσεων παραίτησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Μέρος Α: Ενημέρωση σχετικά με την υποβολή αιτήσεων παραίτησης σχολικού έτους 2024-2025
Αναφορικά με την υποβολή αιτήσεων παραίτησης των εκπαιδευτικών και των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σας υπενθυμίζουμε καταρχάς την ανωτέρω σχετική εγκύκλιο στην οποία αναγράφονται οι διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 3687/2008 (Α΄ 159), όπως τροποποιήθηκαν ως προς τις προθεσμίες με το άρθρο 46, παρ. 1 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) και (εξακολουθούν να) ισχύουν.

Σύμφωνα με τις προαναφερθείσες διατάξεις, για το (τρέχον) σχολικό έτος 2024-2025 οι αιτήσεις παραίτησης των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ υποβάλλονται στις οικείες Δ/νσεις Εκπαίδευσης ή Περιφερειακές Δ/νσεις Π.Ε. και Δ.Ε. κατά περίπτωση, ανάλογα με την οργανική θέση, ηλεκτρονικά από το Σάββατο 1-2-2025 (με πρωτοκόλληση της αίτησης τη Δευτέρα 3-2-2025) και δια ζώσης από τη Δευτέρα 3-2-2025 έως και την Τρίτη 11-2-2025, και θεωρείται ότι έχουν γίνει αποδεκτές και λύεται αυτοδικαίως η υπαλληλική σχέση των αιτούντων στις 31-8-2025, με την επιφύλαξη ύπαρξης κωλύματος της παρ. 2 του άρθρου 148 του Υ.Κ. (ν. 3528/2007 – ΦΕΚ 26 Α΄).

Ανάκληση της αίτησης παραίτησης, λόγω μη ύπαρξης ειδικής νομοθετικής ρύθμισης για το εκπαιδευτικό προσωπικό, μπορεί να κατατίθεται (στην οικεία Δ/νση ή Περιφερειακή Δ/νση Εκπαίδευσης όπου κατατέθηκε η αίτηση παραίτησης) μέσα σε ένα μήνα από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης παραίτησης, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 148 του ν. 3528/2007 (Α΄ 26), π.χ. αίτηση που έχει υποβληθεί στις 3-2-2025 μπορεί να ανακληθεί ως και τις 3-3-2025.

Σας υπενθυμίζουμε ότι ισχύει η δυνατότητα της εξ αποστάσεως υποβολής της αίτησης παραίτησης ή/και ανάκλησης αυτής εντός των ανωτέρω προθεσμιών μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, όπως αναφέρεται στην αριθ. 41410/Ε3/30-3-2020 (ΑΔΑ: ΩΙΩΖ46ΜΤΛΗ-2Τ4) εγκύκλιο της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Π.Ε. και Δ.Ε.. Επισημαίνεται ότι, στην περίπτωση έκδοσης ηλεκτρονικής υπεύθυνης δήλωσης (αίτησης) παραίτησης ή/και ανάκλησης αυτής μέσω του gov.gr, ο/η εκπαιδευτικός θα πρέπει να έχει εκδώσει την εν λόγω ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση (αίτηση) εντός των προθεσμιών που ορίζονται ανωτέρω, και να την υποβάλλει/αποστείλει ηλεκτρονικά [στην οικεία Δ/νση Εκπαίδευσης ή Περιφερειακή Δ/νση Εκπαίδευσης κατά περίπτωση] εντός των ίδιων προθεσμιών.

 

Δείτε ολόκληρη την εγκύκλιο:

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ:

 

Ίσως σας ενδιαφέρουν…

Μετάβαση στο περιεχόμενο