Διευκρινίσεις για αναπληρωτές εκπ/κους & μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ

Έγγραφο 105271/ΓΔ5/30-08-2021 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Σε συνέχεια προηγούμενης ενημέρωσής σας, καθώς και των οδηγιών που έχουν αναρτηθεί στη διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes, στις οποίες και οφείλετε να ανατρέχετε, σας ενημερώνουμε για τα εξής:

  1. Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.00΄καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, η καταχώριση των στοιχείων από τον αναπληρωτή στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης και η αποδοχή από τον ίδιο της ψηφιακής σύμβασης. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή τη συγκεκριμένη ημέρα.
    Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση ανάληψης υπηρεσίας στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης αντί στη σχολική μονάδα (άρθρο 6, παρ. 1 τελευταίο εδάφιο της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7.8.2020 υ.α. (Β΄3344)) η ψηφιακή σήμανση στο Myschool θα πρέπει να γίνει από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
  2. Σε περίπτωση που αναπληρώτρια λόγω κύησης/λοχείας αναλάβει σε Διεύθυνση Εκπαίδευσης διαφορετική από αυτήν που προσλήφθηκε, τότε, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης, η Διεύθυνση Εκπαίδευσης της περιοχής πρόσληψης προβαίνει στην ψηφιακή σήμανση στο Myschool, ώστε στη συνέχεια η αναπληρώτρια να προβεί στη δήλωση των στοιχείων της και στην αποδοχή της ψηφιακής σύμβασης.
  3. Εκπαιδευτικοί που έχουν τοποθετηθεί σε εσπερινό σχολείο θα παρουσιαστούν για τη διαδικασία της ανάληψης σε πρωινό σχολείο που θα τους υποδείξει η Διεύθυνση Εκπαίδευσης κατόπιν σχετικής επικοινωνίας ή εναλλακτικά, στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι:

  •  Δίνεται η δυνατότητα να αντλήσετε αναφορά από το ΟΠΣΥΔ, με τις τοποθετήσεις των αναπληρωτών, προκειμένου να τις αναρτήσετε στην ιστοσελίδα σας.
  • Οφείλετε να εκδώσετε τις σχετικές αποφάσεις τοποθέτησης των προσληφθέντων αναπληρωτών σύμφωνα με το άρθρο 5, παρ. 9α της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7.8.2020 υ.α..
  • Οι ψηφιακές συμβάσεις έχουν γίνει με προκαθορισμένες (default) τιμές ωρών εβδομαδιαίας απασχόλησης μειωμένου ωραρίου. Σε περίπτωση διαφοροποίησης θα πρέπει να προβαίνετε σε διόρθωση-τροποποίηση της σύμβασης σύμφωνα με την πρότερη διαδικασία.

Τέλος υπενθυμίζεται ότι:
Η προσκόμιση πιστοποιητικού εμβολιασμού ή νόσησης ή βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (rapid test ή PCR test) είναι υποχρεωτική για την ανάληψη υπηρεσίας (βλ. σχετικά στοιχείο 6 των απαιτούμενων δικαιολογητικών, στη διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes ).

Για την περίπτωση αδυναμίας ανάληψης υπηρεσίας, εντός των προθεσμιών, αναπληρωτών, οι οποίοι πάσχουν από κορωνοϊό COVID -19 και στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διάδοσης της νόσου, παραπέμπουμε στο αριθμ. πρωτ. 115736/Ε1/4.9.2020 έγγραφο με θέμα «Διευκρινίσεις για την ανάληψη υπηρεσίας αναπληρωτών εκπαιδευτικών», το οποίο επισυνάπτεται.

 

Συνημμένα έγγραφα:

 

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Μετάβαση στο περιεχόμενο