Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Learning from the Extremes”

Έγγραφο 74007/Ε3/16-06-2022 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Αναρτάται ο οδηγός και η φόρμα αίτησης για την ανταπόκριση στην Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), για χρηματοδότηση απομακρυσμένων σχολικών μονάδων μέσω του Ευρωπαϊκού Προγράμματος “Learning from the Extremes”, στο οποίο το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συμμετέχει ως Συντονιστής Εταίρος (Grant Agreement no. LC01760255 / 101052266 LfE) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Pilot Projects and Preparatory Actions in the field of “Communications Networks, Content and Technology”- Preparatory Action – Increasing access to educational tools in areas and communities with low connectivity or access to technologies», που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Το έργο, που έχει διάρκεια δύο έτη (01-02-2022 έως 31-01-2024) και συμμετέχουν δέκα (10) χώρες της Ευρώπης, έχει ως σκοπό την αντιμετώπιση των ανισοτήτων πρόσβασης στην ψηφιακή εκπαίδευση, με την ενίσχυση της ένταξης και τη μείωση του ψηφιακού χάσματος που υφίστανται οι σχολικές κοινότητες απομακρυσμένων περιοχών με χαμηλή συνδεσιμότητα, περιορισμένη ή καθόλου πρόσβαση σε συσκευές και ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία και περιεχόμενο.

Επισημαίνεται ότι περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο υποβολής υπάρχουν στην ιστoσελίδα του ΙΕΠ, οι προτάσεις των σχολείων πρέπει να υποβληθούν μέσω της ιστοσελίδας του Learning from the Extremes https://learningfromtheextremes.eu/ , ενώ αιτήσεις που θα υποβληθούν με οποιονδήποτε άλλο τρόπο δεν θα αξιολογηθούν για χρηματοδότηση. Σύμφωνα με το περιεχόμενο του οδηγού, οι αιτήσεις πρέπει να υποβληθούν από 15 Μαΐου 2022, 10:00  EST μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2022, 17:00 CEST.

Για περισσότερες πληροφορίες και ερωτήσεις σχετικά με την ανοιχτή πρόσκληση, τους κανόνες επιλεξιμότητας, την αξιολόγηση ή τις πληροφορίες που παρέχονται στο ηλεκτρονικό υπόδειγμα της πρότασης, οι ενδιαφερόμενοι δύνανται να στείλουν email στο call@learningfromtheextremes.eu .

 

Συνημμένα έγγραφα:

Μετάβαση στο περιεχόμενο